Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Malin - 23 mars 2011 20:00

Nyligen hemkommit efter ett pass med Zumba.

Och hur var det?

thjaa.. helt okej. men jag tycker bodyjam är sjuhundra gånger bättre.

För min smak!

Jag ska kolla upp vad det kostar och sen ska jag bestämma hur jag ska göra.


Men innerat inne, funderar jag faktiskt på att försöka få hit lite bodyjam :)

Antingen att jag kanske fixar det själv eller så kanske det finns någon i kramfors som redan gör det.

Jag hoppas det :)


Jag ska visa några exempel från bodyjam-pass, några från när jag tränade det och några nya :)





Ååh...vad jag saknar Bodyjam!



Av Malin - 23 mars 2011 08:54

Känna ruset av glädje när jag ser Knut komma in genom dörren.


Krama mamma och pappa. Jag blir så glad och trygg varje gång. Jag känner mig verkligen utvald, på något vis.


Känna doften av ett rent hus.

Känna doften av ren tvätt.


Ja, det finns egentligen många små saker som ger mig lyckorus, skriva allt här blir tidsmässigt svårt.


Men jag är lite besviken på vår spotramp, två av tre lampor har rykt nu.

På bara 2 veckor!

Så vi ska byta dom och se om de ryker lika fort då, då måste vi nog kolla vad som är tokigt. Kanske byta ramp helt och hållet?


Och gissa vad?

Vi ska opponera på Oscar och David!

Deras arbete kommer bli riktigt knivigt att opponera på. De har väldigt hög kvalité på sina arbeten samtidigt som de skriver ganska kort.

Ja, skoj blir det!


Jag hoppas vi kan åka skoter i helgen, jag vill ut!!


Nu, plugg med Linda på skype.


Hoppas datorn inte muppar sig som igår, den hängde sig säkert 20 gånger, utan att överdriva.



Ovido - Quiz & Flashcards