Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Malin - 7 mars 2011 18:21

   

Alltid bra att ha med när man ska ut i skogen. Måste införskaffas!

från jakt. se


   

En rejäl ryggsäck vill jag ha!

jakt.se 1695 :-


  

Bara för att svart är så jäkla snyggt.

Det blir ÄNNU roligare att laga mat :)

Bagaren och kocken.

  

Favorit i repris, metallplånbok från coolstuff.


  

villhavillhavillhavillha.....





Av Malin - 7 mars 2011 16:59

Är det jag det?

:)

Ja, jag kan väl vara det då, iallafall när det gäller trevliga middagar och dess igångsättning :)


Idag har jag inte fått mycket gjort tycker jag.

Vi skickade iväg projektplanen och imorgon ska jag läsa de andras och skriva ner lite kommentarer. Sen måste jag (vi) börja läsa artiklar.

Och jag är så gruvsam! Jag vet inte vad det är men det känns som att det är uppförsbacke nu.

Det blir förhoppningsvis bättre efter hand, när vi kommit igång med resultat och diskussion.


Annars har det blivit lite träning på orbi idag, lite tvätt och en snabb stund i soffan framför vh1. Musik är det bästa. Jag kan inte säga det nog många gånger.


Så...därför ska ni få 2 bra tips idag :)



Adele- Someone like you

Underbar röst.



Jessie J ft. BoB - Pricetag

den är bara grym!


Och så har jag bestämt en liten ändring i farstun.

Taket där ska inte bli vitt, utan svart eller cappuchino, med infällda spotlights!

yeeey!

Det kommer bli apsnyggt.


En ny toner till skrivaren fick jag beställa idag. Illa!

Den börja kinka sig idag och det är inte bra. Eftersom vi måste skriva ut alla papper för att anses seriösa på seminarierna.

Ja, jag är lite less.


Och av den anledningen är jag inte heller så sugen på att vara i umeå mer än absolut nödvändigt. Ni får kalla mig vad ni vill, jag är en hemmakatt och jag trivs med det :)


Nu är köttfärslipman snart klar, yummie!

Och sen blir det en efterlängtad kopp kaffe. Jag har inte fått nåt på hela dagen!

aah!

(försökte illustrera abstinens...då jag inte lider av det...så mycket)



tjopp! 


Ovido - Quiz & Flashcards