Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Malin - 10 mars 2011 10:27

Jag vet, jag är fruktansvärt olydig!

Men det är bara jag som drabbas av det hårda arbetet efteråt så det gör inget :)


Måste ju bara lägga in det här på min önskelista :)


  


Kram!


Av Malin - 10 mars 2011 09:56

Japp, idag drar jag till hörnet igen.

Det känns väl sådär, men det funkar. Det är nog mest själva fredagen jag gruvar inför.


Jaja, snart slut på det här.


Idag har jag lite leila-stuk. iallafall när jag gjorde frukost ocha hade förklädet på mig :)

Stora örhängen, mörk sminkning och en hårtes som hänger fram.

Min favoritkock, och, min mormor tycker vi är rätt lika.

Det är ju rätt kul :)


Hade jag kunnat baka oftare så har jag varit en gnutta lyckligare.



Helgen kommer bli en plugghelg. tills på måndag ska jag ha läst resterande 7 artiklar. Verkligen granskat dem!

Jag fattar inte hur jag ska göra det, det är nästintill omöjligt att läsa och förstå innehållet i 7 st på 3 dagar!

Jaja, ögonen kommer blöda och huvudet kommer ha bristningar men det är det värt!

Bara jag blir klar nån gång och får börja jobba.


Igår satt vi och kikade på bilar. Vi måste skaffa en till nu i vinter och då blir det en liten skrutt under 10 papp till mig :)

Och det finns helt klart fina bilar som är billiga!

Men jag har inte så höga krav heller så det blir väl en liten golf, clio eller polo eller liknande.

Sålänge den är billig i drift!


Nu ska jag läsa leilas blogg en liten stund och sen vet ni exakt vad jag ska göra :)

Ovido - Quiz & Flashcards