Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Malin - 15 mars 2011 14:25

Det går trögt, men framåt!

Just nu tar jag en liten paus med bloggskrivande istället och några andetag frisk luft. Jag satte mig ute på vår "snygga" pall-trapp och fick också lite sol på näsan :)


Huvudontan försvann iochmed att jag kom ut och kom tillbaka när jag gick in.

Lite trist.

Min motivation försvann litegrann, det gör den alltid när huvudontan gör sig påmind.

Och så kan det spela in att jag är fruktansvärt inredningssugen.

Som sagt, massa idéer och energi, men ingenstans att lägga det!

Frustrationen tar överhanden ibland, ända tills jag inser att Varför lägga energi på att bli less/ledsen över att jag inte kan göra något?

Men tyvärr tar det en stund så knut hinner märka det och så blir det lite sura miner från två håll istället ;)



Nää... nu tog den positiva energin slut helt och hållet.



Aaah!! Jag blir tokig på detta J***a kylskåp som står och låter hela förbaskade dagen!

Nu flyr jag till sovrummet!

Usch!



Av Malin - 15 mars 2011 09:46

Den låten spelas verkligen om och om igen på NRJ.

Och egentligen är den inte överdrivet bra.

Monoton och upprepande.

Jaja, änsålänge funkar det :)



Och igår hittade vi tågbiljetter! Till arlanda iallafall.

Och en hel drös billigare än tidigare, 780 kr för båda mot 2500 som det var tidigare ;)

Yeey!

Det närmar sig :P


Berättade jag att jag beställt ett zumbapaket?

:)

Nu ska det tränas även hemma ! Jag fick med 5 olika DVDs och toningsticks, alltså hantlar på 450 gr styck.

Kul!

Orbin börjar bli lite tråkig och jag anar att den är lite sliten. Det låter lite väl mycket ibland.

Och mina knän är lite konstiga när jag använder den. De orkar inte hålla benet böjt, typ. De tvärsträcker ut benet när jag ska trampa ner och det känns lite farligt. Så Zumba gör nog saken tvärbra !


Hm...det verkar som att vi blir med skoter.

Knut har gått o varit sjuk på en länge nu så det kanske är bäst, ur hälsosynvinkel :)

Det är ju sällan bra ur ekonomisk synvinkel men we´ll make it work.



Nu blir det pluggeri pluggera :)

Ovido - Quiz & Flashcards