Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Malin - 8 mars 2011 09:41

Ja idag måste jag sätta en blåslampa i ändan tror jag. Så jag kommer någonvart!

Mina kamraters arbeten ska läsas igenom och sen måste jag börja analysera resultatartiklarna. Satt igår och kollade igenom dem lite snabbt och totalt har vi 14 st som kan vara med.

Men...det visar om de överhuvudtaget GÅR ha med då vi ska hårdanalysera dem.

Då kan det helt plötsligt bli typ...4 kvar?

Nä, inte riktigt så men antalet minskar ju fort.


Jag har hittat en inredningshemsida, alltid roligt!

www.frokenfraken.se

Och jag hoppas jag vinner ett fredagspaket, det vore väl skoj!

Jag har aldrig någonsin vunnit något förut så jag tänkte att jag kanske kan börja med en ny trend :)

Vara med i lite saker här och där och öka mina chanser till lite vardagslyx :)


Vad mer?

Jo, har ni missat Aud Stokman?

Satmaran från norge som kommer hit till sverige och vill köpa hundvalpar och hästar för att vanvårda dem till döds?

Hon har tydligen en schäfer och en labrador och det gjorde ont i hjärtat när jag tänkte på dem.

Tydligen tycker hon att djuren kan inte ha det bättre än hos henne... Skev verklighet much?!


Ja, starka ord men jag avskyr folk som misshandlar oskyldiga djur (och människor).

Att bara ge henne ett förbud för att ha husdjur är fruktansvärt snällt måste jag säga.

Alla djurmisshandlare förtjänar...otrevligheter. Många otrevligheter.

Vi kanske kan börja utsätta dem för de det utsätter djuren för?


Morr.


Lite (mycket) trevligare ämne:


Jag tog upp mina ideér med farstun för mina älskade sambo igår och gissa vad??

Jag gick på patrulll :)

Nä, inte riktigt så men han fick mig inse hur mycket arbete det skulle bli.

Tänk att det aldrig är lika lätt i verkligheten som det är mitt huvud?

Så...jag ska fortfarande ha svart eller cappuchino till färgen men jag ska bara byta lampan till något finare och mer praktiskt än en rund, söndervittrad, klen blobba i taket.


Nä, nu har jag fått lite positiv energi för plugget!


Tjillevippen!

Ovido - Quiz & Flashcards