Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Malin - 2 mars 2011 23:42

Det är märkligt. Så fort jag lägger mig börjar hjärtat rusa och jag har svårt att slappna av.


Men jag har ju inget jag direkt tycker är stressande...?

C-uppsatsen går framåt, ekonomin är bra, relationen likaså så vad är det?


Jag blir som nollställd. Och tippar VÄLDIGT lätt över till det negativa.


Hm...jag gillar inte dessa dalar.


Så! En middag med Maria & Jens måste ju göra saker en hel del bättre :)

Och naturligtvis vår lilla tid i hamburgertältet innan det..


Skönhetssömn var det va?

Av Malin - 2 mars 2011 19:52

Knut överrskade mig med en elektriker idag :)

Yey vad glad jag blev då!


För nu, har vi:

En tvättmaskin som är inkopplad, vilket betyder att det inte måste ligga en skarvsladd över hela hallen när jag tvättar.

Och äntligen är spot-rampen uppsatt!


Glad är jag :D

Borta är den stora klumpen som ALLTID var ivägen när jag diskade.

*lyckodans*


Och här är mitt hår efter mina 2 frisörbesök. (Glashår, remember?)


   

Jag gillar´t!

Även fast mina lockar "åt" upp den mörka färgen så blev nyanserna riktigt härliga.


Jag säger det igen:

Jag gillar Ceasar. Han gör hundpsykologi så himla enkelt!

Jag riktigt längtar efter att skaffa den där valpen vi så väldigt gärna vill ha :)

Hoppas det händer snart! :)

Vi ska fara och kika på Örja  som hon heter, förhoppningsvis väldigt snart :) 


Nu ska jag fortsätta på Daniels present :)



Av Malin - 2 mars 2011 09:50

Ja, det verkar som att det inte går att se med ett vanlgit svenssonöga hur en shimmingapparat ser ut.

Det känns ju bra, då kanske hela min lön (och lite till) försvinner till argentina eller liknande.

Skoj!


Jag var tänkt skaffa en sån här...men den gör ju inte mycket nytta när det är i själva apparaten det sker :/


  

En metallplånbok från Coolstuff som ska skydda från inte bara slitage och avmagnetisering utan också från tjuvar som använder RFID scanners för att stjäla kortinformation.


Kan vara bra att ha ändå :)


Jaa, det är väl bara att sätta igång med pluggeriet igen.

Motivation är inte så hög just nu. Själva arbete är kul, och samarbetet med Linda...men det är allt annat runt omkring det här...rubbning av tidsplan, sista-minuten-seminarier och svårtolkade svar(!) som stör mig.

13 veckor kvar, 13 veckor kvar.......

Ovido - Quiz & Flashcards