Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Malin - 21 mars 2011 14:32

Och här sitter jag.... när jag egentligen ska vara i Umeå.

Och varför då?

Jo, för att jag lyssnade på busschauffören och inte tänkte själv.

Har jag ansträngt hjärnan bara en gnutta mer har jag fattat att jag inte ska kliva av i lunde när bussen går ända till Docksta.

Jaja, samtalet gick bra ändå, Linda hanterar lärarna som en solstråle :)

Och jag fick dricka kaffe med syster Anne istället, tur jag har svägerskor som ställer upp och skjutsar när hjärnan min inte går som den ska :)


Vi fick jättebra kritik den här gången. Nu vet vi exakt vad vi ska ändra på och inte. Så ikväll ska vi ändra lite formalia och imorgon ska det skrivas för kung och fosterland igen :)


Vi är snart klara med C-uppsatsen!


Och helgen har varit riktigt mysig!

Dock en väldig massa bilåkning men annars var den ypperlig.


Vi åkte först på Milos dop och fick äta tokgoda sötsaker. Mycket mysig tillställning.

Sen drog vi fort som tusan "hem" till buan och myste i snön.

Tomas har ju fyllt 40 så vi åkte dit med hans present:


 

Don´t break the bottle från coolstuff.se

Där fick han använda sina grå!

:)


Det kändes som en fruktansvärt kort helg men den var trevlig.

Trots att vi satt i bilen hela lördagen och kom fram precis när solen gick ner.

Snopet.


Och stackars knut fick frysa.

Han kom på, runt 5-6 på morgonen att man kanske ska krypa IN I sovsäcken för att den ska fylla sin funktion.

Det är inte lätt när hjärncellerna har fullt upp.

Nästa gång ska jag agera duktig flickvän och ÖPPNA den så det bara är att ramla ner i den.

;)


Och på söndagen fyllde pappa år :)

Så då fick han en solcellsladdare, också från coolstuff.

Skitbra pryl :)

Vi laddade mammas mobil med den och det gick ypperligt.

Vi har ju varken el eller rinnande vatten i buan (som det ska vara i stugor!) så då passar solenergi mycket bra.


Nu ska jag hänga lite tvätt och stoppa i mig lite mat.


Tjopp!


 


Ovido - Quiz & Flashcards