Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Malin - 16 mars 2011 16:35

Wie!

Jag har fått mina böcker!

    


Nu ska det läsas!



Och hädanefter ska ni varje dag (eller inlägg) få se underbart uppiggande bilder från icanhascheezburger.com


Typ såhär:


  


Jag älskar bilderna, då får ni (och jag) iallafall ett leende per dag!


Den som känner igen boken får en stjärna i kanten!


;)

Av Malin - 16 mars 2011 08:28

Eller inte. Min plan var att kliva upp 7 idag och plugga lite innan skypedejten med linda. Men kroppen lydde inte när klockan ringde.

Så jag låg kvar en timme och mådde gott :P


Men jag hinner plugga lite ändå.

Igår var jag riktigt duktig. Jag satt HELA dagen med dessa attans artiklar och jag fick till ganska mycket text. Men ingen struktur :(

Vi har lite svårt att bestämma vilka kategorier vi ska dela upp arbetet i och det äter upp mig inifrån, jag har ingen aning!


Men som sagt, det löser sig :)


Back to plugget ett tag!

Ovido - Quiz & Flashcards