Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

ont?

Av Malin - 25 mars 2011 13:46

Ja, faktiskt, i min armbåge.

Tennisarmbåge kanske? Eller musarm?

Jag vet inte men hela högra underarmen är överansträngd, känner jag.

Jag får tagga ner lite och använda andra armen.


Vad gör jag då?

Jo, jag sitter och lyssnar på Spotify, ljuva Spotify.

Vad skulle jag göra utan musik?

Just nu lyssnar jag igenom Absolute Acoustic.

Jeff Buckley, José Gonzalez, Pink, Bonnie Raitt, Dido, Milow och naturligtvis Lisa Ekdahl.

Bland andra :)


Och en annan favorit just nu, Pink - F**kin Perfect.

En låt om att kunna älska sig själv. Det är inte alltid så lätt.

Hur töntigt det än låter.


Det går lite trögt med skolarbetet just nu. Motivationen är superlåg.

Men vi ska kämpa lite till. Vi är ju snart klara!

Så, det blir till att läsa massa artiklar och börja skriva den där attans diskussionen.


Det har inte blivit någon Zumba idag, jag ska ju på Zumbaton imorgon!

Lite lätt nervös, Zumba i 3 timmar blir ingen piece of cake precis.

Jag börjar tro att jag är lite lätt galen som ger mig in i det när jag bara dansat zumba 2 ggr.

Men roligt är det :)

Och imorgon tror jag nästan linnet ryker efter ett tag. Jag blir ju så varm!

Men det är ju det där med att stå i bara sporttoppen....

Hur skönt det än är känns det en gnutta obekvämt bland främlingar.



Inatt somnade jag till funderingar kring fasadrenoveringen i sommar.

Byta all ribb eller bara skrapa och måla?

Eller byta till bredare överlappning?

Jag tror inte jag kom fram till något bra.

Möjligtvis det jag visste innan jag började fundera.

Det är bättre att göra det ordentligt från början så det håller i 10-15 år.

Vilket innebär att byta all ribb.

Ja ni... det visar sig :)


Nu ska jag fortsätta skriva in mina recept i mina nya böcker så jag får någon ordning och reda i köket!

Och ni ska veta vad baksugen jag blir..


Så därför ska jag göra 2 sorters godsaker till mammas fest.

Red Velvet Cupcakes och Jordgubbs-och Mandeltartelette.

Mums!


Tjopp!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards